Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
179 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
10,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
12,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,65
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
9,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,41
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,66
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
8,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,58
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
9,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
17,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
17,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
9,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Rura stalowa
42,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rozwiń więcej danych
19,97
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
33,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
17,64
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
17,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
9,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
25,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
25,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
13,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
13,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju i pompy wody
43,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.