Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW PASSAT VII (B7)

84 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 26.5, Szerokość [mm]: 20.5
17,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MCA36061

METALCAUCHO 36061

11,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33101092

SWAG 33 10 1092

Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.062, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen...
14,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV782

ESEN SKV 43SKV782

83,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6.2, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 37....
15,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33100467

SWAG 33 10 0467

Ciężar [kg]: 0.183, Ilość: 1, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej, od ...
62,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
138,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł...
74,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Guma ...
157,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: MVQ (silikon-kauczuk), średnica wewnętrzn...
10,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180922

MAXGEAR 18-0922

Materiał: Żelazo
31,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1K0122109BC, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do chłodnic...
30,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GAT022924

GATES 02-2924

Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31.5, Średnica wewnętrz...
104,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV105966

VAICO V10-5966

Materiał: Żelazo
83,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET4010389

METZGER 4010389

138,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET4010407

METZGER 4010407

Strona zabudowy: Turbosprężarka, Dopływ / odpływ: Przewód zasilający, Przewód układu chłodz...
165,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW PASSAT VII (B7) – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT VII (B7) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW PASSAT VII (B7)

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT VII (B7)

Przewód chłodzenia w aucie VW PASSAT VII (B7) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.