89 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV782
84,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
84,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421509
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,56
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
74,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
12,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116523
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
37,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
37,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010426
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
23,22
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
23,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010578
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
146,70
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
146,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421040
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
30,86
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
30,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420761
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
183,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
183,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA36061
11,23
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
11,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h 121 133, 955 106 132 00
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
74,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211814101
Materiał: Tworzywo sztuczne
56,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
56,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
76,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
Masa [g]: 190
Rozwiń więcej danych
52,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
52,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010389
147,18
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
147,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851501
Materiał: Tworzywo sztuczne
75,60
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
75,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221326301
Strona zabudowy: Na dole
69,49
zł/szt.
Kraków: czw. 11.09
U ciebie: czw. 11.09
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT VII (B7) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW PASSAT VII (B7) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.