Powiadom mnie o dostępności

Korektory siły hamowania do SEAT TOLEDO I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

205,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

219,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

219,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

211,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

211,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

259,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

259,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Ate

Sekcja: Częsć przednia

249,49

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

249,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

System hamulcowy: Bendix

218,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

218,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

205,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

151,65

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

151,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

150,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Ate

Sekcja: Częsć przednia

260,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

260,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

195,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO I

Korektor siły hamowania w samochodach SEAT TOLEDO I

Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód SEAT TOLEDO I posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.

Jak działa korektor siły hamowania w samochodzie SEAT TOLEDO I?

W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu SEAT TOLEDO I, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.

SEAT TOLEDO I – objawy usterki korektora siły hamowania

Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że SEAT TOLEDO I podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.