Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,45
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
203,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
150,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
150,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Rozwiń więcej danych
216,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
216,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
150,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
150,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
219,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
219,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
211,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
211,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Bendix
194,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
194,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Sekcja: Częsć przednia
263,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
263,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Sekcja: Częsć przednia
243,05
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
243,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
175,90
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
196,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
196,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód SEAT TOLEDO I posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu SEAT TOLEDO I, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że SEAT TOLEDO I podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.