Powiadom mnie o dostępności

Korektory siły hamowania do SEAT TOLEDO

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

150,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

219,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

219,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

148,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

200,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

200,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

205,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Ate

Sekcja: Częsć przednia

244,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

244,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

211,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

211,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Ate

Sekcja: Częsć przednia

266,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

266,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Materiał: Żeliwo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

183,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Ate

Wymiar gwintu: 10 x 1 (4)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

System hamulcowy: Bendix

218,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO

Korektor siły hamowania w samochodach SEAT TOLEDO

Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód SEAT TOLEDO posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.

Jak działa korektor siły hamowania w samochodzie SEAT TOLEDO?

W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu SEAT TOLEDO, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.

SEAT TOLEDO – objawy usterki korektora siły hamowania

Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że SEAT TOLEDO podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.