48 produktów
Wybierz auto
04213160200002
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 227
Rozwiń więcej danych
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591334101
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1
Rozwiń więcej danych
100,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200003
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 227
Rozwiń więcej danych
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591334201
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
102,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
102,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 238
Rozwiń więcej danych
33,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
35,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
89,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
89,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
89,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
89,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
59,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
59,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY318523
57,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
47,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
60,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
64,05
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
64,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
58,81
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
58,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 230
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
37,21
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
37,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
64,05
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
64,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint wewnętrzny [mm]: 16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
100,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
60,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 5 E39. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 5 E39 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 5 E39, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.