Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej

Zbieżność stożka: 1/10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,97

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

42,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

58,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 76

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

42,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymagana ilość: 2

Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

47,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 76

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

36,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: 16x1,5

Rodzaj przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą

40,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

40,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

46,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym

38,84

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

38,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 2d0422803, 901 460 02 05

Długość [mm]: 76.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

45,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.