9 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/10
Rozwiń więcej danych
42,97
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
42,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591971902
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Rozwiń więcej danych
58,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
58,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210360200018
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
42,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
42,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
47,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
47,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
36,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
36,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033337
Wymiar gwintu: 16x1,5
Rodzaj przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
40,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY318040
46,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1683
Wymiar gwintu: M16x1.5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
38,84
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
38,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE169
Dla numeru oe: 2d0422803, 901 460 02 05
Długość [mm]: 76.5
Rozwiń więcej danych
45,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.