Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do RENAULT MASTER III

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,76

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

91,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,35

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

92,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość całkowita [mm]: 261

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,72

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

46,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość całkowita [mm]: 261

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,72

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

46,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

33,39

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

33,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 257

Szerokość [mm]: 62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,32

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

68,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

70,93

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

70,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

68,00

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

68,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 235

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,12

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

43,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 235

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,12

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

43,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 485206730r

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,15

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

75,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 485200780r

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,89

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

75,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

68,00

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

68,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

70,93

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

70,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 257

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,85

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

46,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Gwint wewnętrzny [mm]: 18x1,5

Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym

94,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

94,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,85

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

46,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 235

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

88,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 257

Szerokość [mm]: 62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,32

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

68,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 224

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,72

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

49,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie RENAULT MASTER III?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie RENAULT MASTER III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

RENAULT MASTER III – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie RENAULT MASTER III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie RENAULT MASTER III

Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT MASTER III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.