52 produktów
Wybierz auto
0429JTE438
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
91,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
91,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE439
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
91,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
91,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16075
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 257
Rozwiń więcej danych
45,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
50,16
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
50,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
85,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
85,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2221204
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
61,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033978
Wymiar gwintu: M18x1,5
Parzyste numery artykułów: 5033977
52,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071054
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
43,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042116160200029
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
80,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY316015
70,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849400540
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
71,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH111011015R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 261
Rozwiń więcej danych
49,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
56,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
56,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
42,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190302110
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
64,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190302210
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
64,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54045511
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
83,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
83,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54045612
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
83,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
83,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16076
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
45,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
98,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie RENAULT MASTER III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie RENAULT MASTER III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT MASTER III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.