53 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
32,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
32,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
32,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
32,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
53,90
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
62,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
62,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M 12
34,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
34,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
57,46
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
57,46
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
53,87
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
53,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
53,87
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
53,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
58,12
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
58,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 14.3
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
54,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
54,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 14.3
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
55,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
55,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
49,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
49,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
56,49
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M 12
40,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
40,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
40,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
40,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 222
Rozwiń więcej danych
51,90
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 14.3
Rozwiń więcej danych
52,64
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
52,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
45,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
45,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SEAT ALHAMBRA I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SEAT ALHAMBRA I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SEAT ALHAMBRA I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.