Powiadom mnie o dostępności

Przekładnie kierownicze do VW GOLF I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: Manualny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,05

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

323,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 0

9,18

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

9,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Mechaniczne

Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego, bez drążka kierowniczego poprzecznego

228,32

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

228,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF I

Przekładnia kierownicza VW GOLF I – skręt kół i obroty kierownicy

Maglownica w samochodzie VW GOLF I jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.

Uszkodzona maglownica w samochodzie VW GOLF I – przyczyny i objawy

Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu VW GOLF I.

VW GOLF I – co prowadzi do zużycia przekładni kierowniczej?

Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu VW GOLF I. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.