🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X1

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
LÖBRO
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
HART
SKF
Wał napędowy NTY NWN-BM-001

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 738

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203712

Długość [mm]: 541

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

334,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP 204223

Długość [mm]: 936

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

363,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

363,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP 204525

Długość [mm]: 548

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202059

Długość [mm]: 822

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

414,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

414,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8964

Długość [mm]: 624

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

474,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

474,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205134OL

Długość [mm]: 671

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

347,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 174097

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 736.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

855,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

855,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2294

Długość [mm]: 624

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

252,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202177

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

313,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202631

Długość [mm]: 563

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

299,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205135

Typ skrzyni biegów: Mt/at

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

360,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202633

Długość [mm]: 499

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

343,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203713

Długość [mm]: 905

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

399,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

399,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 482 512

Długość [mm]: 665

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,94

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

310,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-050

Długość [mm]: 876

455,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

455,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-166

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 550

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

316,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306360

Długość [mm]: 501

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 134,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 134,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Półoś napędowa NTY NPW-BM-049

Długość [mm]: 554

370,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

370,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2295

Długość [mm]: 673

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

340,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X1

Wał napędowy w samochodzie BMW X1 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X1?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X1, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X1?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X1 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X1 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X1 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X1

W pojazdach BMW X1 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X1, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X1 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X1 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.