-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
148 produktów
Wybierz auto
040973991
Wymiary radiatora: 123 x 207 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
321,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
321,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0382DRR09075
Wymiary radiatora: 160x195x27
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
144,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
144,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR602077
Wymiary radiatora: 234 x 140 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
49,48
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
49,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
127,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
127,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
134,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654309
Ograniczenia producenta: Denso
Grubość [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
184,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
184,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
90,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
61,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
95,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
73,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208753
135,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
135,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006128
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiary radiatora: 220x195x42
Rozwiń więcej danych
54,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971449
Wymiary radiatora: 234 x 140 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
78,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
78,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973377
Wymiary radiatora: 185 x 166 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
148,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
148,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
83,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
83,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
73,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044653204
Ograniczenia producenta: Magneti marelli
Grubość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
74,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
74,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.