26 produktów
Wybierz auto
KAM8010004
958,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
958,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADB116008
Ciężar [kg]: 5.7
Homologacja: R103
Rozwiń więcej danych
2 731,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
2 731,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Kordieryt
1 141,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 141,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010035
967,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
967,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFBM003
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z rurką elastyczną
1 625,46
zł/szt.
Kraków: pt. 28.03
U ciebie: pt. 28.03
1 625,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFBM012
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 620
Rozwiń więcej danych
2 116,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
2 116,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Standard neuteil
Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy
1 143,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 143,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFBM009
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Kordieryt
1 078,32
zł/szt.
Kraków: pt. 28.03
U ciebie: pt. 28.03
1 078,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010002
1 202,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 202,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010005
1 319,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 319,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010003
1 004,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 004,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010034
897,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
897,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010036
1 021,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 021,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276011
Materiał: Kordieryt
692,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
692,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276009
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Węglik krzemu
1 067,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 067,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276008
Oznaczenie kontrolne: E9-103r
Tylko w połączeniu z: Fk11112
Rozwiń więcej danych
838,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
838,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276013
Oznaczenie kontrolne: E9-103r
Tylko w połączeniu z: Fk11109
Rozwiń więcej danych
898,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
898,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276012
Tylko w połączeniu z: Fk11034
Materiał: Kordieryt
Rozwiń więcej danych
675,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
675,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276038
Materiał: Kordieryt
919,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
919,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 550
Rozwiń więcej danych
1 521,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.03
1 521,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu BMW odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód BMW z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie BMW konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.