Powiadom mnie o dostępności

Zawory rozprężne klimatyzacji do BMW

35 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rozmiar gwintu 1: 18, Rozmiar gwintu 2: 13.75, ID kompresora: SHG ECH 20M036
65,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 134
158,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
144,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
111,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czynnik chłodzący: R134a
57,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
83,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
153,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
124,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: FIRST FIT, Materiał: Aluminium, Czynnik chłodzący: R134a, Wymiar wewnętrzny ...
106,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
śr. dolotu 1 [mm]: 14, śr. dolotu 2 [mm]: 18, śr. wylotu 1 [mm]: 16, śr. wylotu 2 [mm]: 18
254,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czynnik chłodzący: R134a
80,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 35, Szerokość [mm]: 60, Wysokość [mm]: 81, Ciężar [kg]: 0.154
115,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1 [mm]: 16, średnica 2 [mm]: 17, średnica 3 [mm]: 14, średnica 4 [mm]: 20
323,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1 [mm]: 18, średnica 2 [mm]: 9, średnica 3 [mm]: 14, średnica 4 [mm]: 20
339,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica 1 [mm]: 17, średnica 2 [mm]: 18
282,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czynnik chłodzący: R134a
177,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czynnik chłodzący: R134a
134,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
166,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: Denso Kompressor, Czynnik chłodzący: R134a
147,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Zawór rozprężny klimatyzacji – do czego służy w samochodzie BMW?

W samochodzie BMW zamontowany został standardowy układ klimatyzacji, w którym ważną rolę odgrywa zawór rozprężny, nazywany także zaworem wysokiego ciśnienia. Element ten odpowiada za rozprężanie czynnika chłodniczego krążącego w układzie, czego efektem jest gwałtowne obniżenie jego temperatury. Rozprężony czynnik wpada do parownika, gdzie schładza powietrze, które trafia następnie do kabiny pojazdu. Zawór rozprężny w samochodzie BMW reguluje także poziom napełnienia parownika czynnikiem, co pozwala uniknąć nadmiernej obecności szronu na parowniku.

BMW – objawy uszkodzenia zaworu rozprężnego klimatyzacji

Podstawowym objawem, który może świadczyć o awarii zaworu rozprężnego klimatyzacji w samochodzie BMW, jest osłabiona wydajność lub brak pracy układu klimatyzacji. Niestety objaw ten może być przyczyną usterki także wielu innych elementów systemu. Wskazówką diagnostyczną dla wskazania zaworu rozprężnego jako przyczyny awarii jest oszronienie parownika. W przypadku prawidłowej pracy zaworu nie powinno dochodzić do takiego zjawiska.

Przyczyny awarii zaworu rozprężnego klimatyzacji w pojazdach BMW

Najczęstszą przyczyną występowania usterek zaworu rozprężnego w samochodzie BMW są krążące w układzie klimatyzacji zanieczyszczenia – opiłki z kompresora, cząstki wkładu filtracyjnego czy cząstki stałe z wszelkiego rodzaju dodatków, używanych np. do wykrycia nieszczelności układu. Przez zanieczyszczenia zawór może zostać zablokowany. W zależności od tego, w jakiej pozycji zastygnie, może to prowadzić do różnych konsekwencji. Motoryzacyjni specjaliści rekomendują wymianę uszkodzonego zaworu na nowy.