Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
98,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,00
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,29
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
107,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 305
Ilość podłączonych styków: 3
96,80
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
96,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 423
Ciężar [kg]: 0.064
Rozwiń więcej danych
93,43
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
93,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie SAAB 9-3 II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie SAAB 9-3 II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów SAAB 9-3 II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach SAAB 9-3 II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.