4 produkty
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.062
Kolor: Zielony
Rozwiń więcej danych
107,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 465
Oznaczenie koloru: Zielony
93,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893163
Kolor: Zielony
Długość przewodu [mm]: 465
Rozwiń więcej danych
112,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
112,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10181
Długość przewodu [mm]: 385
Ilość podłączonych styków: 3
83,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie VW AMAROK powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie VW AMAROK, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów VW AMAROK. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach VW AMAROK jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.