31 produktów
Wybierz auto
MAX170279
423,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
423,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100111
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
1 222,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 222,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
582,49
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
582,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300003
Numer komponentu: 123-00-003
630,43
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
630,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSBM015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 2.62
486,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
486,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
544,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
544,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV020
763,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
763,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV064
457,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
457,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM2804
834,06
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
834,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM2804S
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elementem nastawczym
1 049,03
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 049,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSBM022
61,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 11617804744
Rozwiń więcej danych
462,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
462,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 5
Numer seryjny: Enk-bm-000
254,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
254,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV016
633,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
633,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV018
569,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
569,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSBM016
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 2.7
562,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
562,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170258
411,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
411,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
445,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
445,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV017
604,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
604,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300002
Numer komponentu: 123-00-002
639,75
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
639,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, BMW 1 E81/E82/E87/E88 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się BMW 1 E81/E82/E87/E88, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu BMW 1 E81/E82/E87/E88 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie BMW 1 E81/E82/E87/E88. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.