12 produktów
Wybierz auto
DRMDRM14801
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez silnika elektrycznego
746,34
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
746,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSCH000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
906,67
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
906,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSCH006
Numer seryjny: Bks-ch-006
623,91
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
623,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT50408
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
277,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
277,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV014
352,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
352,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170172
Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2
244,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
244,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM14801S
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym
825,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
825,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100010
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
547,67
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
547,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170287
249,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
249,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM12806S
Urządzenie sterujące: Ze zintegrowanym czujnikiem dla zasobnika paliwa
650,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
650,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB175771
Ciężar [kg]: 1.373
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
302,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
302,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM12806
392,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
392,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie JEEP COMPASS I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, JEEP COMPASS I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się JEEP COMPASS I, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu JEEP COMPASS I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie JEEP COMPASS I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.