7 produktów
Wybierz auto
DRMDRM21820
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
427,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
427,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
101,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
101,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
139,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
139,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10721268
199,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
199,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116154
Ilość biegunów: 3
111,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
111,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99071546601
66,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW TRANSPORTER VI. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW TRANSPORTER VI może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW TRANSPORTER VI, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW TRANSPORTER VI może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW TRANSPORTER VI. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.