5 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Masa [g]: 518
129,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
129,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2706760
Dla numeru oe: 52086656
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
139,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
139,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
129,60
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
129,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATETM1035
Strona zabudowy: Z przodu
Jakość: Oe exact
Rozwiń więcej danych
336,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
336,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
118,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie JEEP COMPASS II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd JEEP COMPASS II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie JEEP COMPASS II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.