6 produktów
Wybierz auto
OPMF88147
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
85,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT52067
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Masa [g]: 864
58,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM890205
Strona zabudowy: Z tyłu
87,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK59733030
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
94,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042210130029
Ciężar [kg]: 0.87
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
82,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040110677
Ciężar [kg]: 0.87
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
76,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.