8 produktów
Wybierz auto
MAG230016079057
Tryb pracy: Elektryczny
141,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
141,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261995002
Wersja: Bosch, export
102,97
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
102,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0428105002
Wersja: Bosch, export
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR514337
Tryb pracy: Elektryczny
38,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
105,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920x9
Tryb pracy: Elektryczny
38,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
50,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
50,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479721455
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 4
40,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
40,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem przepustnicy powietrza w samochodzie FIAT ULYSSE I jest dozowanie powietrza, które jest dostarczane do kolektora dolotowego silnika i dalej do cylindrów, które ma wpływ na ilość spalanej przez silnik mieszanki paliwowo-powietrznej. Przepustnica znajduje się w kanale dolotowym i jest połączona funkcjonalnie z pedałem przyspieszenia. Im silniej wciśnięty zostaje pedał, tym więcej powietrza trafia do cylindrów.
W samochodzie FIAT ULYSSE I usterki przepustnicy powietrza mogą być generowane głównie przez zanieczyszczenia zbierające się na niej, które mogą pochodzić z filtra paliwa lub filtra powietrza. Jeśli filtry te nie są wymieniane zgodnie z interwałami serwisowymi pojazdu, prawdopodobieństwo zanieczyszczenia przepustnicy jest wyższe. Diagnostykę pracy przepustnicy najlepiej przeprowadzać poprzez pomiar rezystancji z wykorzystaniem omomierza.
Właściciele samochodu FIAT ULYSSE I, w którym nieprawidłowo działa przepustnica, zgłaszają najczęściej problemy takie jak nierówna praca silnika na biegu jałowym, przygasanie silnika czy opóźniona reakcja na wciśnięcie pedału przyspieszenia. W wielu przypadkach zanieczyszczoną przepustnicę można wyczyścić, w skrajnych konieczna jest jednak jej wymiana na nowy element.