Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT ULYSSE I

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

42,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550130A

Ciężar [kg]: 0.022

Ilość połączeń: 3

32,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

32,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

54,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

55,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,56

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

46,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

144,94

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

144,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96754

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,50

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

164,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91268

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

157,30

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

157,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15017

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

91,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

395,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

395,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

113,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

113,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0060

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

83,99

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

83,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V42-72-0017

Ciężar [kg]: 0.021

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,69

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

87,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10166

Ilość podłączonych styków: 3

146,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

146,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,74

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

59,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

Długość [mm]: 76.5

Szerokość [mm]: 65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

127,28

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

127,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

122,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92952

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,41

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

172,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-001

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,94

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

31,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906072

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,23

zł/szt.

Kraków: czw. 15.05

U ciebie: czw. 15.05

148,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT ULYSSE I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT ULYSSE I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT ULYSSE I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT ULYSSE I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT ULYSSE I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT ULYSSE I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.