28 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382.gz
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
86,85
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
86,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 485
Rozwiń więcej danych
71,51
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,15
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
108,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330012
Dla numeru oe: 0382cr
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
16,92
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
65,91
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
65,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,07
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
113,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
134,50
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
134,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330013
Dla numeru oe: 0382gz
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
84,98
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
84,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
59,83
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
59,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
65,24
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
65,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,91
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
183,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
117,40
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
117,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.ha, 1498557080
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
50,23
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.gz
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
55,54
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
55,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,28
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
13,63
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
13,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
152,96
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
152,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 410
79,55
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
79,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,40
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
117,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
64,40
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
64,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta FIAT ULYSSE II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.