46 produktów
Wybierz auto
04703354002
Dla numeru oe: 8200331958
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wylot
226,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
226,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,75
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
128,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.47
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
263,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
263,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
325,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
325,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 618
Wersja: Aria collegamento
123,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
123,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 343
137,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
137,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334003
Dla numeru oe: 8200164191
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
145,09
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
145,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334040
Dla numeru oe: Part/oe 8200715610
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
33,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
33,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPRE006
Dla numeru oe: 82 00 166 828
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
80,73
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
80,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
101,03
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR11737
Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
195,74
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
195,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA042028004
104,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
104,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81627
134,71
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
134,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA042028002
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Wersja: To air filter
65,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
65,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
201,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
137,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
124,20
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
124,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.38
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
85,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
85,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701090
Materiał: Tworzywo sztuczne
215,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
215,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT CLIO II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.