Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do RENAULT CLIO II

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: tworzywo sztuczne
196,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 618, Wersja: aria collegamento
123,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 5.5, Ciężar [kg]: 0.04, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm...
17,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.38, średnica wewnętrzna [mm]: 40.5, 49.5, Zdjęcie producenta: 1
206,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATANTK1038

GATES ANTK1038

Kolor: czarny, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
68,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATANTK1189

GATES ANTK1189

Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne
191,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
117,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
218,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06
96,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, w srodku, góra, Ciężar [kg]: 0.48
96,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / ...
102,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
133,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.24
100,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 82 00 166 828, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
80,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, TPE (elastomer termoplastyczny), Jednostka ilości: Sztuka
72,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.38, Wymagana ilość: 1, średnica wewnętrzna [mm]: 40.5, 49.5
93,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: w srodku, z przodu
127,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Wersja: to intake manifold
66,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200166828, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole, Długoś...
192,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie RENAULT CLIO II?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu RENAULT CLIO II?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT CLIO II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

RENAULT CLIO II – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.