110 produktów
Wybierz auto
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 235
Rozwiń więcej danych
114,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
114,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
138,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 420
Rozwiń więcej danych
147,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
147,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR11737
Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
195,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
195,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 92
Rozwiń więcej danych
22,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
22,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
322,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.47
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
260,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
232,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacja: Part 2
313,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG81627
134,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
134,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
224,30
zł/szt.
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
224,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16140360003
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk), fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Przewód turbosprężarki: Turbosprężarka do silnika
209,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 200
55,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacja: Part 2
130,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 7700857014
99,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
99,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 618
Wersja: Aria collegamento
121,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 288
178,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 300
Tylko w połączeniu z: Bhc1002, bhc1103, fhc1002, fhc1103
Rozwiń więcej danych
151,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
151,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
101,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT CLIO należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.