Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT CLIO II

66 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

51,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

51,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

106,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

106,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

37,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

37,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

114,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

221,02

zł/szt.

Kraków: pon. 04.08

U ciebie: pon. 04.08

221,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

50,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

111,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

111,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

39,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15106

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

123,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

123,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0071

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

187,39

zł/szt.

Kraków: pon. 04.08

U ciebie: pon. 04.08

187,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

54,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 3629

Ciężar [kg]: 0.06

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

90,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 614 899 0017

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Ciśnienie [bar] od: 0.15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

105,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV114

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

56,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV133

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

66,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15016

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,31

zł/szt.

Kraków: pon. 04.08

U ciebie: pon. 04.08

182,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

51,93

zł/szt.

Kraków: pon. 04.08

U ciebie: pon. 04.08

51,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 3730

Ciężar [kg]: 0.027

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

151,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

151,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 207 831

Ciśnienie [bar] od: 0.15

Ciśnienie [bar] do: 2.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,48

zł/szt.

Kraków: pon. 04.08

U ciebie: pon. 04.08

63,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

177,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 01.08

177,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT CLIO II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT CLIO II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT CLIO II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT CLIO II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT CLIO II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.