Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT CLIO II

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.014, Ilość połączeń: 3
37,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
109,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość biegunów: 3, Kolor: czarny
231,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
55,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość podłączonych styków: 3
109,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.027, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
143,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
80,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: zielony
164,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3
64,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.25, Ciśnienie [bar] do: 2.41, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 1...
114,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
157,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
260,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
207,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
159,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
236,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.064, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 3
38,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
65,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06, Materiał: tworzywo sztuczne, Ilość połączeń: 3, Materiał: tworzywo sztuc...
86,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT CLIO II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT CLIO II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT CLIO II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT CLIO II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT CLIO II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.