193 produktów
Wybierz auto
0479117633
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Wyposażenie pojazdu: Do poj. z elektryczną pompą powietrza wtónego
Rozwiń więcej danych
29,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180410
Materiał: Tworzywo sztuczne
65,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211000360039
Strona zabudowy: Z lewej na dole
126,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.122
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
169,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.415
89,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102510
Dla numeru oe: 1k0 129 618 br
69,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
85,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479114349
Materiał: Tworzywo sztuczne
117,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360053
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką, z prawej
105,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
171,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451778801
113,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3c0145832m
129,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117703300
Strona zabudowy: Z lewej na dole, z przodu
117,30
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
117,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117706000
Strona zabudowy: Z lewej na dole
146,85
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
146,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.39
88,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW CADDY III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.