30 produktów
Wybierz auto
TOP119215
Strona zabudowy: Rura ssąca, z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dzwignią
Rozwiń więcej danych
58,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
58,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119283
Strona zabudowy: Rura ssąca, z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dzwignią, z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
206,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
206,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 7l6 145 738 a
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
326,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
326,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
154,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
154,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451547201
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451818001
114,60
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
114,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
269,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
269,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 500
Rozwiń więcej danych
70,67
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
70,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291787901
368,17
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
368,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 7l6 145 708 h
119,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
119,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 133
42,47
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
42,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV506
25,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
25,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
71,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, z prawej
Ciężar [kg]: 0.33
Rozwiń więcej danych
141,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
141,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.28
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do przewodu rurowego, zimna strona
107,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
107,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 7l6 145 708 h
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
84,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
84,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451783601
94,71
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
94,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451818101
104,50
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
104,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170134
Strona zabudowy: Rura ssąca, z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dzwignią
Rozwiń więcej danych
58,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
58,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW TOUAREG II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.