9 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
125,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 118
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
176,06
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
176,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 2
110,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
110,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV1401
175,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
440,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
440,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
254,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRCT002
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899111
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
223,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
223,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. PEUGEOT 308 II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód PEUGEOT 308 II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie PEUGEOT 308 II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.