Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do PEUGEOT 308 II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 40, Strona zabudowy: Strona wylotowa, Sterowanie silnika: Łańcuch, parzyste numer...
334,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 40, Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Sterowanie silnika: Łańcuch, parzyst...
334,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 38, Sterowanie silnika: Pasek rozrządu, Rodzaj zaworu: dla zaworów dolotowych
415,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 40, Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Wymagana ilość: 1, Artykuł uzupełn...
727,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 40, Rodzaj napędu: Łańcuch, Tryb pracy: hydrauliczny
469,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 40, Rodzaj napędu: Łańcuch, Tryb pracy: hydrauliczny
469,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu PEUGEOT 308 II

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach PEUGEOT 308 II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie PEUGEOT 308 II?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu PEUGEOT 308 II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

PEUGEOT 308 II – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT 308 II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.