18 produktów
Wybierz auto
03540261230044
128,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
117,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1s7a 9f479 ac
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
66,51
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
118,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
118,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
37,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
92,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
173,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
173,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
109,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
109,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
71,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
71,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9125JPN
Ilość podłączonych styków: 3
62,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
88,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
119,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
119,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
101,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
101,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
43,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
162,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD RANGER V. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD RANGER V, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.