Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MINI COUPÉ/ROADSTER

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
SWAG
FAE
FEBI BILSTEIN
AIC
ERA
FACET
HELLA
JPN
MEAT & DORIA
METZGER
NGK
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94886

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 27.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

139,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

382,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

382,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

196,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

196,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 20 10 3205

Ciężar [kg]: 0.2

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

130,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3241

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

126,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

126,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 1748

Ciężar [kg]: 0.018

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 1713

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

58,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

58,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

65,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15136

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82350

Dla numeru oe: 13 62 7 804 742

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,34

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

136,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15134

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 171781

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

111,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

151,16

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

151,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-401

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 103205

Ciężar [kg]: 0.2

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

88,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

88,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI COUPÉ/ROADSTER

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MINI COUPÉ/ROADSTER

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MINI COUPÉ/ROADSTER. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MINI COUPÉ/ROADSTER – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.