4 produkty
Wybierz auto
VAL874774
Ciężar [kg]: 0.271
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
143,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75351
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
108,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL3102619
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
136,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD227
Średnica [mm]: 19.05
119,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
119,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FORD KA III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FORD KA III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FORD KA III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FORD KA III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.