78 produktów
Wybierz auto
GAT052762
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
56,24
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
56,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,93
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
124,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
193,82
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
173,53
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
173,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,29
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
102,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
102,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
25,87
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,04
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
76,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
185,45
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
185,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
78,89
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
78,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
159,88
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
67,57
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
67,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
164,68
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 77
Wersja: Tubo intercoole
18,17
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 277
36,86
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
36,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.