23 produktów
Wybierz auto
99,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 17
Długość przewodu [mm]: 870
Rozwiń więcej danych
175,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie znamionowe: 12
223,51
zł/szt.
Kraków: pt. 21.11
U ciebie: pt. 21.11
223,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
246,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
246,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30933537
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
283,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość przewodu [mm]: 880
Ilość połączeń: 3
276,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV304
Napięcie [v]: 12
Długość [mm]: 870
Rozwiń więcej danych
297,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PD008847701
Ilość biegunów: 3
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
388,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
388,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV305
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
280,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 8
122,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV383
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
181,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
269,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
165,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 10
200,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 10
199,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego, dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Rozwiń więcej danych
293,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
293,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 10
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
178,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV382
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
265,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego, dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
259,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochód VW wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.
Czujnik kąta skrętu w samochodzie VW jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.
W samochodzie VW czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.