Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
76 produktów
Wybierz auto
71,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
71,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
63,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
72,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 2
107,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
107,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
79,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
60,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
54,86
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
54,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
35,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 80
Ilość podłączonych styków: 3
95,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
95,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Brązowy
Długość przewodu [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
107,08
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
107,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,01
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
66,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
62,35
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
103,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
121,20
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
121,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 200
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
111,40
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
111,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 250
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
93,19
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
93,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
31,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
31,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,76
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
25,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
85,07
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
85,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie VW GOLF IV powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie VW GOLF IV, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów VW GOLF IV. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach VW GOLF IV jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.