Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do RENAULT CLIO I

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

50,63 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,76 zł
46,76 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,52 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
73,17 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,46 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,44 zł
29,44 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,65 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,83 zł
41,83 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,26 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,72 zł
60,72 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,05 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,63 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,44 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Linka gazu do samochodu RENAULT CLIO I

Linka gazu to ważny podzespół samochodu RENAULT CLIO I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

RENAULT CLIO I – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie RENAULT CLIO I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.