12 produktów
Wybierz auto
0566110282
Długość [mm]: 1203
29,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
29,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92100387
Długość 1/długość 2 [mm]: 1570/1300
59,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566110272
Długość 1/długość 2 [mm]: 938/475
52,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI814025302
Długość 1/długość 2 [mm]: 1269 /
50,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK34440
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.19
51,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92110272
Długość 1/długość 2 [mm]: 938/475
47,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPRC0127A
Długość 1/długość 2 [mm]: 1560/1310
Dla numeru artykułu: C0127a
64,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF100381
Długość 1/długość 2 [mm]: 1560/1305
46,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX352009
Długość [mm]: 1269
43,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX352012
Długość [mm]: 912
42,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566100387
Długość 1/długość 2 [mm]: 1570/1300
60,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Linka gazu to ważny podzespół samochodu RENAULT CLIO I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.
Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie RENAULT CLIO I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.