Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do SKODA OCTAVIA I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: TOP118420

Linka gazu TOPRAN 118 420

Długość całkowita [mm]: 1760, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kiero...
62,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TOP109853

Linka gazu TOPRAN 109 853

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
64,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0566100868

Linka gazu COFLE 10.0868

Długość 1/Długość 2 [mm]: 1755/1470
52,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0566100904

Linka gazu COFLE 10.0904

Długość 1/Długość 2 [mm]: 1738/1460
51,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABSK37130

Linka gazu A.B.S. K37130

Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.32
58,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABSK37630

Linka gazu A.B.S. K37630

Strona zabudowy: z przodu
122,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403814029351

Linka gazu TRISCAN 8140 29351

Długość 1/Długość 2 [mm]: 1738/1460
80,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Linka gazu do samochodu SKODA OCTAVIA I

Linka gazu to ważny podzespół samochodu SKODA OCTAVIA I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

SKODA OCTAVIA I – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie SKODA OCTAVIA I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.