Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FORD FOCUS I

72 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 1332880, Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
131,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 887
75,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1347798, Strona zabudowy: z tyłu, Oś przednia
76,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1751001, Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów
78,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.037221, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
112,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.279, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
200,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
107,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 0.72, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Masa [g]: 720
82,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wysokość [mm]: 145
110,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
63,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1133020, Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów
62,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.41, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: hydropods...
150,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Performance, Kolor: srebrny, Tryb pracy: manualny, Masa [g]: 1.496
151,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.53, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal
53,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj mocowania: hydropodstawa
91,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowa...
104,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.35, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal, Rodzaj...
101,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.49, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Masa [g]:...
54,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.47, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Masa [g]...
141,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
52,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FORD FOCUS I?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD FOCUS I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FORD FOCUS I?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD FOCUS I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FORD FOCUS I – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FORD FOCUS I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.