17 produktów
Wybierz auto
AUT140004910
195,23
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
195,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
267,95
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
267,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 6
267,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
267,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPFR000
Rodzaj koprusu: Z obudową
114,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
114,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400213719717019
Tryb pracy: Elektryczny
293,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
293,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719740019
Tryb pracy: Elektryczny
263,53
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
263,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
210,73
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
210,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 6
256,63
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
256,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość biegunów: 6
Rozwiń więcej danych
172,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
172,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722184200
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
386,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
386,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV257210081
Napięcie [v]: 12
Dla numeru artykułu: V25-72-1008
Rozwiń więcej danych
530,80
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
530,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396AF1025612B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków: 6
246,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
246,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
190,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
190,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
136,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAF1065412B1
Rodzaj koprusu: Z obudową
275,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
275,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719743019
Tryb pracy: Elektryczny
253,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
253,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
03358ET009142291
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 6
Rozwiń więcej danych
308,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
308,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FORD FOCUS I. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu FORD FOCUS I co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta FORD FOCUS I, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie FORD FOCUS I jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu FORD FOCUS I – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FORD FOCUS I. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu FORD FOCUS I w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.