Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD FOCUS I

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15070

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

126,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

90,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

90,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15080

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 40000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

146,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15022

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 40000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

160,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550160A

Ciężar [kg]: 0.024

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.383

Ciśnienie [bar] do: 2.625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

110,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

120,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

120,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

138,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

138,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

128,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

148,86

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

148,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15007

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0076

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

62,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

56,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0009

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 105987

Ciężar [kg]: 0.08

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106018

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 105735

Ciężar [kg]: 0.023

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,88

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

94,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-U003

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 6000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

76,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10126

Ilość podłączonych styków: 3

108,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD FOCUS I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD FOCUS I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD FOCUS I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD FOCUS I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD FOCUS I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD FOCUS I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.