Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FORD TRANSIT VI

44 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 2.08, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: podstawa g...
191,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: częsć tylna, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
79,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 4164667, Strona zabudowy: z lewej
263,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 2.49, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75, Materiał: Guma / metal...
267,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.9, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Ilość: 1
297,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
276,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 2.08, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: podstawa g...
147,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Ciężar [kg]: 1.8, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75, Materiał: Guma / me...
174,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.24, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75, Materiał: Guma / meta...
82,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
82,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
117,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
465,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Ciężar [kg]: 2.24, Gwint zewn. [mm]: M 12 x 1,75, Materiał: Guma / ...
87,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Exact, Kolor: srebrny, Tryb pracy: hydrauliczny, Masa [g]: 2.409
398,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal, Masa [g]: 3185
296,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 2.08, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal
126,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.701044, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
197,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 1.850006, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
182,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron
166,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, na dole, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
148,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FORD TRANSIT VI?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD TRANSIT VI. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FORD TRANSIT VI?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD TRANSIT VI mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FORD TRANSIT VI – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FORD TRANSIT VI ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.