104 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
125,62
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
125,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336061
Dla numeru oe: 2019953
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
174,09
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
174,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336059
Dla numeru oe: 1867139
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
101,11
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
101,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 738
Wersja: Piccolo
112,58
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
112,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 661
124,25
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
124,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 431
74,00
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
74,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot, z prawej
219,27
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
219,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu elastycznego [mm]: 340
107,92
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
107,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
168,39
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
168,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
162,32
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
162,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
84,78
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
84,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
204,37
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
204,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
110,73
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
110,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
125,49
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
125,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
126,06
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
126,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
101,00
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
101,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
138,76
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
138,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.29
40,39
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
40,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
55,00
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,14
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
104,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta FORD TRANSIT VI należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.