17 produktów
Wybierz auto
Dostawa na środę, 19 czerwca
Dostawa na środę, 19 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na środę, 19 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na środę, 19 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Dostawa na wtorek, 18 czerwca
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie SAAB 9-5 II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd SAAB 9-5 II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie SAAB 9-5 II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.