11 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
33,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 10
Ciśnienie do [kpa]: 121.6
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
59,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
72,05
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
72,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0075OYO
169,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
169,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
96,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
190,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY29148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 1.21
Rozwiń więcej danych
72,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
72,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SAAB 9-5 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SAAB 9-5 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.