Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SAAB 9-5 II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEYLE
ERA
FAE
FEBI BILSTEIN
JPN
MAGNETI MARELLI
NTY
OYODO
SKV
SWAG

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa NTY ECM-PL-009

Ciśnienie od [kpa]: 10

Ciśnienie do [kpa]: 121.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,16

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

31,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV113

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,59

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

63,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

84,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

169,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

169,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15096

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

163,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

190,12

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

190,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 214 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

93,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 29-14 812 0000

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 23.12

72,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-5 II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SAAB 9-5 II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SAAB 9-5 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SAAB 9-5 II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SAAB 9-5 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SAAB 9-5 II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.