16 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
305,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
305,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095611
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
300,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
300,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540280218427
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
311,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
311,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: 558147
Ilość połączeń: 5
143,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
143,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPCH004
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
123,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
281,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
281,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719812019
275,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
275,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E0A01JPN
212,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
212,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
226,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
226,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
180,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
180,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
270,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
270,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPPL021
Rodzaj koprusu: Z obudową
139,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280218226
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
423,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
423,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
321,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
321,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
269,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
269,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
132,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu SAAB 9-5 II. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu SAAB 9-5 II co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta SAAB 9-5 II, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie SAAB 9-5 II jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu SAAB 9-5 II – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu SAAB 9-5 II. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu SAAB 9-5 II w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.