41 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 314
100,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
100,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 200
55,74
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200770644
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
103,89
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
103,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 92
Rozwiń więcej danych
22,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
22,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389043
Strona zabudowy: Rura ssąca
107,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
107,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
87,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
87,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 235
Rozwiń więcej danych
114,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
114,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
116,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
116,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1042
Kolor: Czarny
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
183,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
183,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
187,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
187,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 200
Dla numeru artykułu: 144606173r
Rozwiń więcej danych
136,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
136,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
170,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
170,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA042028001
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Wersja: To intake manifold
66,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334040
Dla numeru oe: Part/oe 8200715610
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
33,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81627
126,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
126,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0661H
151,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
151,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, w srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.48
96,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
131,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 170
Rozwiń więcej danych
31,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT CLIO III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.