48 produktów
Wybierz auto
105,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.014
Ilość połączeń: 3
37,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
221,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
221,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
75,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
119,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
119,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
57,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
160,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
160,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.7
Rozwiń więcej danych
262,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
262,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
111,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
56,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
130,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
130,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
159,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
106,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 250000
102,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
123,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
75,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
75,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
238,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
238,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT CLIO III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie RENAULT CLIO III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.