Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do RENAULT MASTER II

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 7700300369, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
192,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200140254, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
140,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200159690, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
90,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, na dole, Ciężar [kg]: 1.08
97,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu z lewej, góra, Ciężar [kg]: 1.1
82,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 961, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
119,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 553, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
69,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 937, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
108,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 921, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
121,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: PBT (polibutylentereftalat), TPE (elastomer termoplastyczny), Jednostka ilości: Sztuka, ...
472,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
58,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.46, Masa [g]: 460
83,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
93,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.56, Masa [g]: 560
99,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 690, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez opasek zaciskowych
208,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, Wersja: Part 1, long part
102,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, Długość [mm]: 460, dla numeru ar...
73,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 4506160, 8200560053, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
115,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200140254, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, Długoś...
100,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, Długość [mm]: 460, średnica zew...
62,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie RENAULT MASTER II?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu RENAULT MASTER II?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT MASTER II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

RENAULT MASTER II – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.