35 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
237,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
237,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0639H
Strona zabudowy: Z lewej
58,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
347,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
347,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.56
Masa [g]: 560
98,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4500036
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Rozwiń więcej danych
104,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Długość [mm]: 460
Rozwiń więcej danych
72,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 532
79,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
524,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
524,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 690
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
206,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334013
Dla numeru oe: 8200140254
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
134,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 961
Rozwiń więcej danych
122,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
122,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 937
Rozwiń więcej danych
107,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.16
110,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 1.1
83,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.7
101,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
56,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Wersja: Part 2, small part
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.66
59,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT MASTER II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.