36 produktów
Wybierz auto
46,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
46,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334016
Dla numeru oe: 7700300369
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
192,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
192,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
529,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
529,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Wersja: Part 1, long part
105,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
105,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.16
111,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
111,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.7
99,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
99,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0798H
87,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
87,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334013
Dla numeru oe: 8200140254
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
135,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
135,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Wersja: Part 2, small part
Rozwiń więcej danych
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 532
80,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
80,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
239,71
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
239,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0639H
Strona zabudowy: Z lewej
58,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
58,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Długość [mm]: 460
Rozwiń więcej danych
73,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
73,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.56
Masa [g]: 560
86,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
86,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
50,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
57,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
57,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 690
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
208,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
208,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 553
Rozwiń więcej danych
72,87
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
72,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 937
Rozwiń więcej danych
108,78
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 961
Rozwiń więcej danych
124,18
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
124,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT MASTER II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.