148 produktów
Wybierz auto
0510180181
Materiał: Tworzywo sztuczne
80,53
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
80,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479111017
Materiał: Tworzywo sztuczne
73,75
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
73,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
15,58
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
15,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, na dole
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
130,62
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
130,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Masa [g]: 253
31,14
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
31,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.123
57,56
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
57,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.217
Zdjęcie producenta: 1
115,92
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
115,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
19,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
19,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145822e
131,76
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
131,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451547301
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
45,93
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
45,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451547201
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,17
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451779701
107,81
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
107,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451792101
31,51
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
31,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451779401
45,54
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
99,58
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Rozwiń więcej danych
91,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145838b
Masa [g]: 316
52,17
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1116000600
Ciężar [kg]: 0.217
Wymagana ilość: 1
94,83
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
94,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0012H
75,42
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
75,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0030H
91,02
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT TOLEDO II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.